20221118_154543195_ios

Gevinster til misjonsutlodningen

Menighetens misjonsmarked er lørdag 16.november. Vi trenger gevinster til hovedutlodningen, dagsutlodning og barnetombola på selve dagen. Har du lyst til å bidra med en gevinst, så les videre.

Mange er allerede i gang med å lage ting som skal selges. Nå må vi også tenke på gevinster. Vi skal selge lodd på forhånd, og gevinster til denne hovedutlodningen trenger vi å få en oversikt over nå, slik at loddbøkene kan lages og deles ut så fort som mulig. Kan du tenke deg å bidra med en gevinst til hovedutlodningen, så gi beskjed til Hilde Tveter på mobil 93045269.

Vi trenger også gevinster til barnetombola og til dagsutlodningen, men disse haster det ikke så mye med. Ta dem med til kirken, eller gi beskjed til Hilde, så kan de hentes.

Tusen takk til alle dere som bidrar på mange ulike måter til misjonsprosjektet vårt!