konvolutt

Helgenytt 18. oktober 2024

ØSTÅSEN KIRKE, Kornmoveien 16B, 1413 TÅRNÅSEN

HELGENYTT - 18.10.2024 redaktør: Susanne Kromberg

Informasjonsmail til alle medlemmer og venner

- Søndag 20. oktober kl 18.00 møtes vi til kveldsgudstjeneste

Prest Susanne Kromberg taler og leder, Kåre Øgreid står for musikken. Kirkekaffe med nystekte vafler kl 17:15.  Velkommen!

- Tirsdag 22. oktober kl 11.15, Gågruppe for damer.

Samles i Hvervenbukta på den aller øverste parkeringsplassen. Ta med niste, sitteunderlag og badetøy om du ønsker.

- Onsdag 23. oktober, kl 11-14, Bamsestua

Et åpent tilbud for foreldre/foresatte med baby og småbarn i aldersgruppen 0-6 år. Vi har leker og tegnesaker de små kan kose seg med og varm kaffe/te til de voksne. Gjør dette kjent for venner og kjente!

- Samtalegrupper møtes mandag og onsdag

Ønsker du å være med i en samtalegruppe, ta kontakt med prest eller diakon.

Åpen kirke og samtale-tilbud

På onsdager, torsdager og fredager vil prest Susanne Kromberg så langt som mulig holde åpen kirke og være tilgjengelig for samtaler kl 14.00-16:00.

Da kan den som vil, bruke kirkerommet til å be, tenne lys, synge, bibellesning, åndelig praksis eller bare sitte i stillheten.

Prest Susanne vil samtidig være tilgjengelig for sjelesorgsamtale, åndelig veiledning eller bare en hyggelig prat. Det er ikke nødvendig å lage avtale om samtale på forhånd, men det kan være lurt å ringe for å forsikre seg om at ikke Susanne er blitt kalt bort.