kulturkveld_skaanlund
Kunstmaler Helge Skånlund viser og forteller om sine malerier og hans forlovede  Birgithe Grandahl kåserer

Helgenytt 11. oktober 2024

HELGENYTT - 11.10.2024 redaktør: Susanne Kromberg

- Søndag 13. oktober kl 11.00 møtes vi til gudstjeneste

Knut Magne Ellingsen taler og leder, Olav Øgreid står for musikken. Kirkekaffe etter gudstjenesten. Velkommen!

- Tirsdag 15. oktober kl 11.15, Gågruppe for damer.

De samles i Hvervenbukta på den aller øverste parkeringsplassen. Ta med niste, sitteunderlag og badetøy om du ønsker.

- Onsdag 16. oktober, kl 11-14, Bamsestua

Et åpent tilbud for foreldre/foresatte med baby og småbarn i aldersgruppen 0-6 år. Vi har leker og tegnesaker de små kan kose seg med og varm kaffe/te til de voksne. Gjør dette kjent for venner og kjente!

- Onsdag 16. oktober, kl 19.00 Kulturkveld

Kunstmaler Helge Skånlund viser og forteller om sine malerier og hans forlovede  Birgithe Grandahl kåserer.

Samtalegrupper

Ønsker du å være med i en samtalegruppe, ta kontakt med prest eller diakon.

Åpen kirke og samtale-tilbud

På onsdager, torsdager og fredager vil prest Susanne Kromberg så langt som mulig holde åpen kirke og være tilgjengelig for samtaler kl 14.00-16:00.

Da kan den som vil, bruke kirkerommet til å be, tenne lys, synge, bibellesning, åndelig praksis eller bare sitte i stillheten.

Prest Susanne vil samtidig være tilgjengelig for sjelesorgsamtale, åndelig veiledning eller bare en hyggelig prat. Det er ikke nødvendig å lage avtale om samtale på forhånd, men det kan være lurt å ringe for å forsikre seg om at ikke Susanne er blitt kalt bort.

"I dag", oktober/november

Ny utgave av "I Dag" er kommet, vi har fortsatt noen tilgjengelige for den som ønsker å ta en. Gi gjerne en gave på kr 50.